Autor: Dnevnik

Novi Sad
30.01.2019.
08:14 > 14:10
Vozovi između Beograda i Novog Sada neće saobraćati od petka zbog radova na pruzi kod Stare Pazove i izgradnje vijadukta i tunela kod Čortanovaca, a moguće je da će prekid saobraćaja trajati do sledeće godine.

Komentari 112

  • Чортановци

    02.02.2019 07:11
    Очекиване баханалије
    Прошлогодишње затварање Банстола на пет месеци, био је пробни балон за овогодишње затварање пруге.
    Видели “напредни” да им је прошло, па “удри” даље....
  • Zoki021

    02.02.2019 01:41
    majstori
    Stvarno smo lideri u svetu!! Da pričamo ovo Japancima pitali bi nas kolika nam je zemlja. Da im kažemo istinu ,smejali bi nam se!! I još Ruse angažovali!!
  • Lolo

    01.02.2019 21:02
    Ovo je prvi potez expertskog tima za borbu protiv odliva mozgova. Sledece je zatvaranje aerodruma, a onda i granica.
  • Ziz

    01.02.2019 19:02
    Zašto voz za Budimpeštu ne kreće sad redovno iz Novog Sada, najozbiljnije u čemu je problem što se ukidaju polasci ??
  • Natalija

    01.02.2019 18:28
    Vec godinama unazad sistematski unistavaju zeleznicu u Novom Sadu. Informacije o voznom redu iz Novog Sada mozete dobiti samo ako nazovete Beograd, jer kod nas ne rade. I sama žel. stanica koja je nekad bila arhitektonska lepotica sada je ruglo grada.
  • Vladimir

    01.02.2019 10:30
    Dobra strana
    Dobra strana ove priče je da ću konačno moći od Petrovaradina do Sr. Karlovaca da bezbrižno idem peške ..naravno prugom pošto druge pešačke i biciklističke staze nema a takođe ni bilo kakve ulične rasvete a sam put je u katastrofalnom stanju pa vozači na toj deonici igraju ruski rulet... do proleća možda naučim i bicikli da vozim po šinama .. ma super je sve ovo
  • profa

    01.02.2019 10:02
    Srećan rođendan
    Srećan rođendan, Novi Sade, na dan prekida železničkog saobraćaja sa Beogradom.
  • Партизански Срем

    31.01.2019 21:46
    @/
    Погледај споменике по Срему и они ће ти све рећи.

    Успут, Шабац није Срем, Нова Пазова није староседелачко место, Батајница има доста новонасељених и иако је географски Срем, гравитира на другу страну....
  • /

    31.01.2019 20:55
    /
    kako je srem partizanski kada su novopazovcani, batajnicani, rumljani, sabacani procetnicki nastrojeni
    i to ekstemno
  • Anita

    31.01.2019 18:45
    Budimpesta
    Da li ste znali da 80% putnika za Budimpestu ulazi u Novom Sadu i Subotici? Ovo je katastofa
  • Партизански Срем

    31.01.2019 16:21
    Пробудили се ботови
    Врло интересантно, само пре једног сата, коментар ми је имао свега -2 гласа, а онда одједном -33.
    Изгледа се по наредби покренуо један вод ботова.
    Како год вам било, Срем је био и остао партизански. Видећемо вам, опет, леђа.
  • Драган

    31.01.2019 16:13
    Раде људи и по снегу 25 од 24
    Ред је и био да се среди,да више не иде 20км на сат....,само да после тога цене карата за вожњу не буду превисоке за нас смртнике....
  • Brunova mama

    31.01.2019 15:15
    Voza na liniji Novi Sad - Beograd i u obrnutom smeru neće biti bar dve - tri godine. Ali neće za to vreme biti ni međunarodnih vozova , na primer za Beč. Koliki će biti gubitak za Železnicu Srbije možda bi neko već sada trebalo da izračuna. Da bi se neki drugi malo zamislili kad otpočinju ovako ovakve projekte.
  • stasa

    31.01.2019 14:51
    Shvatate li razmere izolacije zemlje ukidanjem vozova za Evropu????? Ne zanimame pruga prema Beogradu...zanima me sto je zatvoren prozor u svet!
  • Godo

    31.01.2019 11:48
    čekajući prugu
    biće to malo duže čekanje, rok za završetak tunela je 52 meseca (4 g + 4m), a ima i faza NS-Su, pa sad vi gledajte kako se u Srbiji planira i ko planira, kad jedni odu drugi dođu. Inače, železnica je zasluživala veću pažnju od JAT-a, ali nikom verovatno nije bilo stalo da se njome bavi, niko da zapita šta to Dačić, Nikolić, Vučić, Mihajlović, potpisuju i ko će to na koncu da plati. Seća li se neko skupljanja železnička 2 dinara iz 80-ih ili 90-ih? E pa sad će da se skuplja mnogo više narode i mnogo duže, jer se broj kreditnih linija koje su otvorene za potrebe železničke modernizacije ne zna.
    http://infrazs.rs/2018/01/radovi-na-izgradnji-tunela-cortanovci-i-vijadukta-na-pruzi-stara-pazova-novi-sad-januar-2018-g/?jezik=lat
  • @Tasić 1951

    31.01.2019 11:01
    Ne znam odakle ti ideja da neće dolaziti na posao, primati platu i uživati u neradu na praznoj stanici, verovatno polaziš od sebe kako bi tvoj idealni život izgledao. Normalan čovek bi poludeo da sedi u prazno bez posla. A što se tiče radnika na ovim stanicama, oni su očajni do neopisive mere, jer ih sad rasporedjuju na stanice po Vojvodini po 60 i više km daleko od kuće, koje nisu dovoljno povezane transportom, ti siroti ljudi će tokom trajanja ove sumanute akcije po 3 do 5 sati dnevno trošiti samo na putovanje do posla i nazad, tek da znaš.
  • Партизански Срем

    31.01.2019 10:45
    Тако је то...
    Тако је то, када о партизанском Срему, “води рачуна” СНС са четничким руководством.
  • Optimista

    31.01.2019 10:40
    Realnost
    Kada se pruga od Subotice do Zemuna pravila koja je podrazumevala tunel ispod Petrovaradinske tvrđave i most na Dunavu kod Novog Sad, tunel kod Čortanovca ona je uzgrađena u periodu od 1881 do 1883 godine, a već sledeće godine izgradnjom mosta preko Save je povezan i Beograd. Znači sve to za tri godine.
    Rekonstrukcija pruge obuhvata izgradnju dva koloseka, a Ugovor o toj izgradnji je potpisan 2016 godine, a pored najnovije tehnologije, automatizacije i mašina radovi nisu stigli ni do pola.
    Takođe, ne razumem zašto se pruga zatvara na godinu dana, ako se rekonstruiše stara i pravi još jedan klolosek. Zar nije trebalo da se napravi nov kolosek koji bi posle izgradnje bio pušten a onda da se rekostruiše stari kolosek.
  • Novosađanka

    31.01.2019 10:38
    Jesmo li mi mutavi?
    DonJuan
    slažem se s vama u potpunosti.
    Ovo je sranota! Ali krivi smo i mi što smo mutavi i ćutimo. Ovo će izazvati saobraćajni i privredni kolaps i da je bilo koja ne samo Evropska nego bre i država trećeg sveta objavila narodu da se zatvara pruga između dva glavna grada od 100 km jer se nekih 30 km renovira minimum godinu dana, vlast bi pala! i trebalo bi da padne! Pa voz je u sromašnim državama sve i sva u prevozu jer je najjeftiniji. Jedna od tri glavne saobraćajnice i to tako zatvoriti kao da to nije ništa! Ko to normalan radi? A znamo svi i zašto da sad ne pišem ovde jer me neće objaviti. Taman smo dobili elektromotorne vozove i most a sad nemamo prugu, da nije žalosno bilo bi smešno. I odseći sva mesta usput na pruzi na naradnih par godina (verovatno zauvek)? Imate li predstavu koliko će to ljudi finansijski ojaditi? Ili nikog nije briga. Neko za ovo mora da odgovara i da se stvar ispita i reši što pre, ali ne, mi kakvi smo mutavi čekaćemo uredno da se pruga vrati tamo negde 2022 godine.
    Zato nam je tako kako nam je. I ostaće tako. Narod mazohista.
  • Vase resenje

    31.01.2019 10:36
    #1od5miliona
  • Bescani

    31.01.2019 09:46
    Kako moja deca iz Beske da idu u skolu? Od prevoznika Laste nemamo nikakva obavestenja, hoce li uvesti neke nove polaske. Karta je preskupa. Jako se sekiramo znog dece a i zbog para. Beska nakon 135 godina gubi zeleznicku stanicu, pomeraju je negde van naselja, ne znamo gde...Ljudi moraju da ruse kuce, nude im neku siću za naknadu od koje ne mogu nista kupiti. Uzimaju im njive, rade eksproprijaciju. Niko nam nista ne govori!! Katastrofa!
  • /

    31.01.2019 09:41
    /
    da ovi stvarno nece da ratuju?
    da se ovi nisu vec nisu na koju stranu ce preci u tom slucaju?
  • Bora

    31.01.2019 09:13
    Logiju
    Pruga je bila zatvorena ranije, 1999. godine, kada je NATO srušio Žeželjev most. Za drugo zatvaranje ne znam.
  • bgns

    31.01.2019 08:45
    Iz ugla nekog ko radi u Beogradu, samo čista matematika. Mesečna karta za voz 6000 dinara, a mesečna karta za bus 14000 dinara, znači za narednih godinu dana država mi je iz džepa uzela 96000 dinara, što će reći dve mesečne plate. Hvala joj. Kako li je tek recimo nekome iz Čortanovaca, gde dvoje rade i dvoje dece ide u školu u NS.
  • Vidoviti Limanac

    31.01.2019 07:20
    Pravi način
    Kada sam pre mnogo godina iz tačke A u tačku B u Norveškoj hteo da putujem vozom prodali su mi kartu ali uz napomenu:
    -Pvih 100 km pruge se radi, prebaciće vas bus do voza.

    Dođeš na stanicu, na peron, na peronu te pokupi bus i vozi te na peron stanice od koje je pruga slobodna za saobraćaj.
    Cena ista, bez uticaja što te vozi bus.

    Dakle normalno bi bilo da voz saobraća do stanica do kojih se može a onda između njih da izveze bus.
    Ovim njihovim načinom za godinu dana će ljudi zaboraviti da koriste voz!

    Stvarno smo ne banana država nego još gore...
  • dado

    31.01.2019 02:19
    Najbolje da sve stane, Nikada institucije i svakodnevno delovanje drzave nije bilo u ovakvom rasulu...Vodjenje drzave na nivou osnovne skole..
  • Logi

    31.01.2019 00:27
    opet?
    Beše li ono 2005. kada smo prošli put istu ovu vest čitali? Tada je takođe zatvorena pruga BG - NS zbog rekonstrukcije. Ili se brzo pohabala ili je nešto drugo po sredi.
  • Vojvodjanin

    30.01.2019 23:37
    Lep osecaj, odmah se covek oseti vise autonoman.
  • zadnji voz za NovSad

    30.01.2019 20:02
    Za godinu dana, vadimo pasos za beograd? Lalo! Lalo! Diz se derane, obistinilo se!!! Baba! Baba! Svecano odelo da mi vrnes od Frausilovicke, a Ziki nosi onu deda Perinu rakiju. Da proslavimo i mi jedared!
  • Majko draga

    30.01.2019 20:02
    Sad se svi prebacuju na bus, koji će garant poskupeti jer je jedini. Inače, telefn na Autobuskoj u NS gotovo nemoguće je dobiti. Auskoro eće biti autobuske u Bg tako da... vrlo zanimljvo to napredovnje...
  • Podsetnik

    30.01.2019 19:50
    1884e godine je puštena u saobraćaj pruga Beograd- Niš, nakon tri godine izgradnje, ašovima, lopatama i budacima. Od mašina, imali su ručna kolica.
  • Чортановци

    30.01.2019 19:46
    @Mislilac
    “Molimo 021 da sazna (jer mi to ne uspevamo) da li će nakon renoviranje pruge vozovi stajati u stanici Karlovački Vinogradi?“

    Мора да се шалиш?
    Па, Чортановци ће изгубити обе ж. станице, а неће Карловачки виногради!
    Бешка, такође губи ж. станицу, додуше, направиће неку заједничку у атару између два села.

    То се зове “напредна” Србија!!!
  • Cornholio

    30.01.2019 19:33
    //
    Botovi su konačno dobili Rusku salatu u sendvičima...
  • Aca

    30.01.2019 19:17
    @Kolonija 30.01.2019 • 08:54
    "Da zdravstvuet SSSR!"

    SSSR odavno ne postoji ,
  • 30.01.2019 19:08
    Rusofili ne mogu da veruju.
  • komunista

    30.01.2019 17:39
    najcrveniji
    Vi, četnici, ne samo što ste bitange, nego ste i neopevane budale. Ovo je direktna posledica četničke vlasti u poslednjih trideset godina - "oročeno" nepostojanje železničkog saobraćaja između dva najveća srpska grada. Srbija je de facto četnička od 28. juna 1989. godine i od tada joj tako lepo ide na svim poljima. Revizionista Tito je nakon rata za tri godine manuelnom radnom snagom i golim entuzijazmom obnovio državu i odbio Staljina; današnja vlast ne može i neće da odbije Putina. Rusi su nas, uzgred, tako lepo unapredili sa NIS-om, da se zgrada na Limanu u Novom Sadu prazni do kraja 2020. godine (kupio Mile Kostić), deo radnika otpuštaju (već su otpustili preko 13000, pa zaposlili skoro isto toliko, ali preko agencija za zapošljavanje - toliko o njihovoj nepotkupljivosti), deo sele na Šangaj, a deo će ići u Beograd, ako budu hteli; ako ne budu - pedala. Jugopetrol je propao pre dvadeset godina, a sada se Naftagas - ono što je preostalo i jedino bilo zdravo u NIS-u još od njegovog nastanka - seli u Beograd (?!). Eto, toliko o usrećiteljima iz Rusije. Živi bili, pa videli - neće se ova deonica završiti još minimum dve godine. Ovo je i potpuni pobačaj nesposobnih i nekvalifikovanih ljudi iz ministarstva: zar nisu mogli da obezbede alternativne pravce i alternativan prevoz? Je l' ima pruga od Beograda do Rume, pa od Rume do Novog Sada? Kuda će se odvijati teretni saobraćaj?
  • rasha

    30.01.2019 17:37
    @@Golijat 30.01.2019 • 15:47
    "Trenutno ne funkcioniše narednih 18 meseci zbog iste stvari. Pre toga zbog štrajka."

    Sta pricate vi ???
    Brat zivi u Cirihu i bas se prekjuce vozom vratio iz Zeneve .
  • VALTER

    30.01.2019 17:36
    Lud Zbunjenog Handri
    Изградња вијадукта и тунела, како кажу у „РЖД интернешенел” коштаће 258 милиона долара. Радови на поменутој деоници, рачунајући и градњу тунела и вијадукта, треба да буду завршени 2021. године.
    Znaci za BG vozom realno 2022 ko prezivi pricace.Kako Dnevnik pise hahahahahah
    Ludilo Mozga
  • anti rusofil

    30.01.2019 17:34
    Botovi polako pristizu da lajkuju.
    Sendvici su garant ojacani sunkaricom.
  • zeleznice vojvodine

    30.01.2019 17:32
    Ovo moze da se racuna kao vid otcepljenja Vojvodine?
  • Pedja

    30.01.2019 17:27
    @@Golijat

    Zbog cega govorite neitstinu i obmanjujete citaoce ?
    U prilozenom linku vam je redovan red voznje izmedju Ciriha i Zeneve :
    https://en.oui.sncf/en/train/timetables/geneva/zurich
  • Dr

    30.01.2019 17:00
    brže,jače,bolje
    Kakav smo mi to narod.Dizali smo frku što kasni most,jbg sada imamo most ali nemamo prugu.
  • Pera

    30.01.2019 16:47
    Potpuno devastiranje privrede i stanovnika Srbije. Da ste angazovali prave ljude, ovakve stvari se ne bi desavale. Za moju porodicu, ovo je finansijska propast!
  • DonJuan

    30.01.2019 16:47
    Idioti idiotski nesposobni i nenormalni. To ce se oduziti na dve - tri godine minimum i dovesti do kolapsa u saobracaju na najfrekventnijem pravcu u zemlji, zbog par kilometara pruge kroz brdasce zvano Fruska gora. Zbog ovoga bi u normalnim zemljama pala cela vlada i bila ismejana kroz sve moguce medije i kasnije kroz istoriju. Ovde se naravno nece desiti nista, osim sto cemo se cuditi guzvama na naplatnim rampama i u busevima i sve to uredno placati i glasati ponovo.
  • Izdajnik otadzbine

    30.01.2019 16:06
    Uvek tvrdimo da smo najpametniji , najsposobniji , najjaci narod u Evropi .
    Ne bih bas rekao .
  • berlin-beograd

    30.01.2019 16:02
    svecano zatvaranje!?
    ...da i to dozivim!
    samo kad se setim putovanja brzim vozovima: D 271/ 270, D 371/370, D 377/376 DNEVNO! plus jos 5-6 brzih vozova do Budimpeste. koja je ovo DANAS sposobna "napredna" Srbija?
  • 30.01.2019 16:01
    Duchmane, Vojvodina nema nafte, vise. Nazovi braca su pokupila, crpe jos malo sto je ostalo. Kao sto ce ostati i bez uglja. Eto, ostala je i bez zeleznice.
  • /

    30.01.2019 15:57
    /
    posle bombardovanja autobusom se u beograd islo preko panceva
    tako da... trebalo je prvo srediti ostatak zeleznicke infrastrukture

    ali vama rusi znaju bolje
  • DTD

    30.01.2019 15:55
    Hebe mi se za Begeš, tamo sam išao samo kada sam morao u neku od ambasada po vizu. Ali mi nije jasno zašto ste ukinuli polaske za Budimpeštu, naročito onaj noćni u 23.30????
  • @Golijat

    30.01.2019 15:47
    Trenutno ne funkcioniše narednih 18 meseci zbog iste stvari. Pre toga zbog štrajka.
  • profa

    30.01.2019 15:43
    pitanje
    Jesmo li se to mi Vojvođani prisajedinili ili nismo?
    Da li se sada razjedinjujemo?
  • Golijat

    30.01.2019 15:34
    Zamislite da se ukine prevoz izmedju Zeneve i Ciriha .
  • Mislilac

    30.01.2019 15:20
    Hoću odgovor
    Pokušavali smo saznati više informacija, a jedna od njih je da ovaj deo pruge neće funkcionisati od 1. februara do 15. decembra. Sad odjednom informacija da neće funkcionisati do sledeće godine. Ako ovako krene, radovi neće biti gotovi ni do 2021.
    Molimo 021 da sazna (jer mi to ne uspevamo) da li će nakon renoviranje pruge vozovi stajati u stanici Karlovački Vinogradi?
    p.s. meštanima Karlovačkih Vinograda do prvog autobusa treba od 3-5 kilometara i bez voza smo odsečeni
  • Mrka

    30.01.2019 14:59
    Do daljnjeg nema vise nijednog voza izmedju dva najveca srpska grada?!?
    Kakva epska nesposobnost... Ministra saobracaja odmah za novog predsednika Venecuele
  • Giga Moravac

    30.01.2019 14:49
    Jeli bre,kako vas nije sramota!?!?
  • DEDEMOGA

    30.01.2019 14:38
    A,KADA PLANIRATE...!
    Novi Sad-Subotica!?
    https://www.youtube.com/watch?v=efo-cSjmdvE
  • Đura

    30.01.2019 14:35
    Konačno.Da li ovo sluti na nešto dobro?
  • Student

    30.01.2019 14:14
    1938 godine lokomotive u Engleskoj isle su 200 km/h . O cemu dalje uopste pricati .
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/LNER_Class_A4_4468_Mallard
  • Vlada

    30.01.2019 14:00
    @Boro Čorbo

    Pa po toj logici i ti to isto radiš, kad se potpišeš sa 'Boro Čorbo' :D
  • VV

    30.01.2019 13:57
    Najbolje za Vojvodinu prekid zauvek sa Srbijom.
  • Boro Čorbo

    30.01.2019 13:52
    Da li se ja tripujem ili tri dobra komentara od ljudi iz Švajcarske i Danske bi mogli biti komentari pisani od strane SNS botova, sa idejom dugoročnog rasterivanja ljudi koji za njih ne glasaju? Da li je dotle došlo?
  • Jovan2

    30.01.2019 13:51
    Mogu voz da iskoriste za liniju petrovaradin-novi sad, da ne stoji most godinu dana prazan? :)
  • retard

    30.01.2019 13:37
    Pruga ce biti gotova 231342453465576687798809908786532648 godine .
  • jovan

    30.01.2019 13:32
    Pre dva meseca francuski predsednik Makron svecano otvorio super brzi voz u Maroku (320 km/h) . Afrika je postala nedostizan pojam za nas .
    https://www.yahoo.com/news/macron-morocco-opening-high-speed-railway-162049501.html
  • Grdelica

    30.01.2019 13:07
    Kakvo je misljenje gospodje ministarke o ovoj temi ?
  • Rođeni Novosađanin

    30.01.2019 13:00
    @Flying Duthman
    Da li zaista misliš je problem što Vojvodina finansira 80% budžeta Srbije. To je čista demagogija pojedinih političkih struja. Ne nasedajte. Problem smo mi sami. Da je sutra nezavisna Vojvodina, isto bi nam bilo. Eno "novisnih susjeda", pa plivaju u istom mulju kao i mi. Kad vidim komšije, koje izbacuju smeće kroz prozor, ili iz auta, devojčice uveče ispred zgrade dok čekaju taksi, koje liče više liče na hostese nekog strptiz bara, shvatam da nema razlike, između Srbije, Vojvodine, Novog Sada, Sombora ili Smedereva. I ovde i tamo se gledaju parovi, sluša grand. Što mislite da bi vlast bila drugačija nego ova sada iz Beograda? Umesto na borbu i podele bolje da svako uloži malo energije da on sam bude bolji, da preispita svoje moralne vrednosti, ponašanje i vaspitanje dece. Tek tada možemo očekivati boljitak. Stav "krivi su ovi, oni dole..." i slično nas ukopava tu gde jesmo.
  • LALA

    30.01.2019 12:53
    samo u smrdiji
    na zalost takvo je stanje u poslednjoj evropskoj guberniji .
  • Grgov Engleska

    30.01.2019 12:52
    Ni wc nemate Srbi u Beogradu
    Ljudi moji da li verujete da ona istorijska lokomotiva koja treba da bude turisticka atrakcija u centru Beograda na skoro prometnoj glavnoj sada bivsoj zeleznickoj stanici da ona istorijska lokomotiva na Savskom Trgu u centru Beograda je neopisivi javni wc gde se urinira javno sa skinutim gacama turista koji tu prolaze a deca i turisti gledaju?

    I nista se ne cisti vec pola godina od zatvaranja glavne zeleznicke stanice i to glavnog grada.Razlog za to uriniranje je u tome sto je glavna zeleznicka stanica u Beogradu imala kakav takav i jeftin wc gde su putnici a govorim o stotinama hiljada ljudi koji prodju tu ukljucujuci i turiste koji dodju direktno sa Beogradskog aerodroma da su ljudi imali gde da vrse nuzdu.

    Ovako vide kako neko cucne iza istorijske lokomotive tik pored zgrade poste i tik pored onog smesnog bilborda"Beograd na vodi-waterfront" sa 3d generisanim zgradama kao u Dubai-u i dodje i on da mu se pridruzi JER NEMA GDE.

    Govorim za Beograd i to centar Beograda.Ne smem da pomislim kako je u drugim gradovima stanje u zeleznicama.Jedva sam cekao da se vratim nazad za Britaniju.
  • Zeka

    30.01.2019 12:46
    Pruga
    Ako vec rade sve to sto je navedeno, onda neka rade non-stop, 24/7, u tri smene bez prestanka pa da se to zavrsi u nekom razumnijem roku. Cuj godinu dana za sve radove...!! Haos! Pa Orijent ekspres je bio efikasniji od ovih masih savremenih vozova.
  • DjakoN

    30.01.2019 12:38
    Tuga....
    Alo vojvodjani,nemate vi para za taj biograd!! Svi nazad u svoje rupe brzoo!!
  • Lider

    30.01.2019 12:27
    Lider
    Lider
  • Gospodja

    30.01.2019 12:26
    Slem
    Već dugo se gradi tunel kod Čortanovaca, a sada će i da prekinu saobraćaj na tom delu pruge. Neverovatno da se toliko dugo gradi pruga kroz brdašce zvano Fruška gora, kao da se radi o Alpima. Još je neverovatnije da će hiljade putnika biti primorano da koristi druge, skuplje prevoze.
    Kako je moguće da postoji država u kojoj železnički saobraćaj ne funkcioniše.
  • Flying Duthman

    30.01.2019 12:18
    Vojvodina
    Dajte bre ljudi! Mi u Vojvodini bi trebali da imamo neverovatnu mrezu puteva i pruga, pa ravnica je boga mu, najjeftinija infrastruktura! Vojvodina ima nafte, ima poljoprivrednog zemljista, treba bre da zivimo kao bubreg u loju, a ne da finansiramo 80% budzeta Srbije koja posle NAS novac trosi okolo, prodaje Rusima svu nasu naftu za nikakve pare, uzima preskupe kredite za izgradnju i popravku auto puteva i izgradnju pruge!??!?! Ajte bre vise, ostav'te nas na miru....
  • Drug Tito

    30.01.2019 12:09
    Strasno i sramotno .
    Kazu "Tito je mrzeo Srbe" .
    Sta je sve uradjeno za vreme Tita ovi danas mogu samo da sanjaju .
    Nikada Srbin nece tako dobro ziveti kao za vreme Tita .
  • teror u

    30.01.2019 12:08
    smrdistanu
    U celom normalnom svetu zbog ovoga bi padale kompletne vlade .
    Problem je sto mi nismo normalan svet .
  • x

    30.01.2019 12:05
    y
    @z
    ubedljivo najbolji i najinformativniji komentar kojeg sam pročitao otkad pamtim.
    parsirano u sitna crevca, najiskrenije zahvaljujem na iscrpnosti.
    računajte da sam vam stisnuo ruku. svaka čast.
  • AntiPutin

    30.01.2019 11:55
    Potpuni raspad sistema.
  • RVosha

    30.01.2019 11:47
    Smrdija
    zar nije receno da ce Rusi ekspresno uraditi ovu prugu ?
    Oni mogu ekspresno samo da nas ojade sto vidimo na primeru vojvodjanske nafte .
  • Slavisa Svajcarska

    30.01.2019 11:42
    19-i vek od drzave
    Pustice Vam Vasa odabrana Vlast po 152-i put odmah nakon pinko shita i zadrugovizije "Ko to tamo peva" film da zaboravite ovu vest i ubedice Vas da je autobus najisplativiji za Srbiju u putovanjima nikako voz.I malo po malo ljudi ce prestati da pricaju o tome.Svi ce biti ubedjeni da jedino autobuski prevoz je ispravan u Srbiji zeleznicki nikako.To ce Vam saopstiti prvo Vasi omiljeni politicari pa klovnovi koji pevaju pola oktave pred stranim politicarima a ako se slucajno ne primi narod tu su pevaci i nacionalni glumic da Vam i oni za honorar od milion eura iz Budzeta Republike Srbije i od para poreskih obveznika objasne putem tv-a i medija da je buducnost srbije u autobuskom prevozu samo.

    Uzgred da li su sagradili rampu na pruznom prelazu u Nisu gde poginuse ljudi ni krivi ni duzni proslog meseca?Dokle se stiglo sa zavrsetkom radova jedne najobicnije zeleznicke rampe u gradu od 250 hiljada stanovnika?Ako njima treba dva meseca za jednu pruznu rampu od 10 metara-koliko ce im trebati za 70 km pruge?

    Da i citam kako BEOGRAD DOBIJA METRO????Umirem od smeha kada citam vesti o Srbiji.12 meseci ima treba za nadzemnu prugu ali zato imamo najave "Direkcije grada Beograda da do 2022-e Beograd dobija podzemni metro...".
  • Novosadjanin

    30.01.2019 11:39
    Tuga
    Citam komentar Milana iz Svajcarske. Tuga, cemer i jad...i u svemu je u pravu. Rekonstrukcija pruge od nepunih 100 km i obustava saobracaja na godinu dana??? Pa za godinu dana u normalnoj drzavi naprave deonicu od bar 500 km.
  • Putnik

    30.01.2019 11:38
    U medjuvremenu u Kini :
    https://youtu.be/0-0ChljgWCQ
  • mmm

    30.01.2019 11:26
    не може се ни навести време "завршетка" нечега чегa практично и нема....
  • Tamara Kopenhagen DK

    30.01.2019 11:17
    Beee beee beee
    I opet ce ih narod glasati u svim tim mestima gde nece imati voza par godina na celom potezu od Beograda do Novoga Sada na sledecim izborima za obecanje da ce im cela porodica biti uposljena u drzavnoj sluzbi,narocito u Zeleznicama Srbije"Nista se ne radi a plata 60 hiljada dinara,zaokruzite ime I broj na glasackom listicu taj I taj...".

    Bezite mladi odatle na vreme dok ste jos uvek mladi I u punoj radnoj snazi neiskvareni I dok god mislite da je svet posten I da ima postenih ljudi.

    U Srbiji cete mladost ostaviti za dvesta eurica plate I na to ce Vas naterati dan pred izbore da im se zahvalite I za tih dvesta eura plate pod pretnjom"gubitka posla".

    Fuj.I drzava I narod.I oni koji glasaju tu drzavu I oni koji kazu"Mi smo drzava".Ne bih se vratila dole I 5 hiljada eura plate da mi daju.

  • sale novosadjanin

    30.01.2019 11:14
    sto se mene tice,mogu i beskanski most da zatvore a isto i pancevacki...ja gledim prema becu,berlinu i budimpesti..
  • Železničar

    30.01.2019 11:08
    Prevario baku
    Pa Vučić juče reče onoj baki od 107 godina da se sada do Novog Sada može vozom za 45 minuta, a do Budimpešte na kafu za 2,5 sata ! Danas čitam da se železnički saobraćaj BGD - NS odustavlja do kraja ove godine ! Pa koje ovde lud, a ko laže ?
  • z

    30.01.2019 11:05
    @ y
    Pozovi Dinkića da objasni ruske kredite; to je dogovoreno još 2013. ugovorom koji je on potpisao na osnovu generalnog sporazuma o implementaciji projekata vezanih za železnički saobraćaj iz 2012 god. koju su potpisale železnice Srbije (M. Marković) i Rusije. Planirano je da se iz tih nekih 800 mil. USD radi: Valjevo-Loznica 68 km izgradnja nove elektrifikovane 1-kolosečne pruge, rekonstrukcija pruge Bg-Bar, nekih 200 km, rekonstrukcija postojećeg koloseka i izgradnja 2. koloseka na deonici St. Pazova Novi Sad u dužini od 44 km, izgradnja i elektrifikacija 2. koloseka Bg-Pančevo u dužini 16 km, rekonstrukcija 6 deonica na Pan EU X ukupne dužine 112 km, nabavka dizelmotornih garnitura. S naše je strane trebalo biti obezbeđeno nekih 120 mil USD.
    Saradnju sa ruskom stranom nastavlja Mihajlović 2015. godine
    ...još lane su Kinezi tražili potpuni zatvor pruge da bi okončali radove na kraku X. Sad da li je bilo i nekih aneksa na ugovore iz 2012/2013. jer pravo sa brzina od 120 km/h kod rekonstrukcija i od 160 km/h za nove mi izlećemo na one do 200 km/h to je pitanje za Mihajlović.
  • Puk. Ratko Puškaš

    30.01.2019 10:50
    ...
    Tipična akciona diverzija, otklanjanje 20% saobraćaja ka prestonici, smanjenje faktora rizika - vlast se sprema za odbranu.
  • Tasić 1951

    30.01.2019 10:47
    Samo bežanija odavde deco
    Ali će svi ti otpravnici vozova,radnici na stanicama,ionako upošljeni preko broja i sa kupljenim diplomama u Železnicama Srbije na liniji Beograd-Novi Sad PRIMATI REGULARNE PLATE ZA NERAD dakle neće imati potrebe ni da dolaze na posao na železničkim stanicama odnosno na SVOM RADNOM MESTU pod sloganom"renovira se pruga narednih 12 meseci šta ja imam ovde da radim kad ne prolaye vozovi više ali moram da primim platu na vreme nisam ja kriv,kriva je država...".

    Umro sam od smeha.Mi nismo ni država više.Mi smo septička jama od države.Štala sa ovcama i pastirima koji nam ispiraju mozak od jutra do mraka.

    Koliko službenika Železnice Srbije dok traju radovi u narednih 12+ meseci će dobijati platu a ništa neće raditi??????

    Idem da prošetam malo.
  • Novosađanka

    30.01.2019 10:47
    Pa da li su ovi normalni???
    minimum godinu dana za deo pruge? Pa ručno s kolicima da radi 5 ljudi završili bi za 3 meseca, Jugoslavija pre izgrađena posle rata za par godina od strane neplaćenih dobrovoljaca skoro bez mašina bre! šta ovi planiraju, ko je za ovo debelo potplaćen i ko će da ubere profit od ponovnog z****nja naroda? I sve to naravno preko naših leđa jer može im se.
    Najgore kod ove države nisu male plate iako je to jedna od najgorih stvari, najgora stvar je j naroda u zdrav mozak na redovnoj bazi, ubeđujući nas da je to baš superi ekstra za nas. SAmo na ovih trenutno 19 odgovora ljudi na sajtu se našlo nekoliko profesionalnih i pametnih ideja za razliku od ovih preplaćenih "genijalaca" kojima je jedini posao da trpaju pare sebi u džepove. Svaki dan samo čekam kakvu će novu budalaštinu da smisle i kako će da nas zeznu a da pritom tvrde da je to za naše dobro.
  • Pedja

    30.01.2019 10:46
    Blago nama. Srbija nam je sve veća i veća, skoro ko Tunguzija. Pre ćete stići do Australije nego s kraja na kraj Srbije. U Londonu je valjda metro 80 km a kod nas treba da bude godinu dana prekinut kompletan železnički saobraćaj između dva najveća grada u Srbiji i nikem ništa. Tako je to kad je onima koji o tome odlučuju običan čovek koji putuje vozom poslednja rupa na svirali. Na Islandu je erupcija vulkana nastalog ispod lednika odnela kilometre glavnog druma i sve je popravljeno za malo više od mesec dana iako je sve nastalo neplanirano. Kod nas se planira da neće biti železnice godinu dana a koliko su ti planovi izvesni možemo samo da nagađamo jer građevinski radovi kod nas redovno kasne.
  • Besan kao ris

    30.01.2019 10:45
    Godinu dana bez voza između dva najveća grada u zemlji? Pa sve što radi u Srbiji je između Beograda i Novog Sada. Posle rata 1999e nije bilo godinu dana prekida.
  • ex chapman

    30.01.2019 10:37
    konačno
    odlično! ovo je pravi trenutak da prekinete sve veze sa tim divljim i primitivnim krajevima! možda još nije kasno da se makar Vojvodina spase! a njima dole ionako pruge, putevi i ostale gluposti ne trebaju. njih će precednik da vozi letećim kolima i hrani pilećim nogicama iz supe (restlovi od izvoza u Kinu)!
  • Milan Svajcarska

    30.01.2019 10:08
    Na vreme sam otisao
    Mogu samo jedno da kazem svima koji zive u tom senatorijumu od drzave-ucite strane jezike deco i da perete sudove ovde u Svici ili DE bez diplome dace Vam kada vide kako radite 1000 eura/franaka plate,neki dusek da odspavate i neku sobicu 5-10 kvadrata ili podrumic gde cete spavati kao ja sto sam krenuo pre 10-ak godina,dok se ne snadjete kasnije i jedan do dva obroka dnevno da ne trpite gladni.

    U Srbiji cete raditi celog zivota za 200 eura plate i to Vam nece dati.A uz to kako vidim vracaju vas saobracajno na nivou pocetka 20 og veka.

    Ne znam draga deco da li da Vas zalim ili da Vam otvorim skolu nemackog jezika da kada naucite nemacki i napustite Srbiju barem na dva dana da shvatite u kome srednjem veku od drzave i u kom kavezu od drzave zivite.Indijanci u rezervatima u Americi pa ne zive tako i ne postupaju prema njima kao sa Vama gradjaninma rodjenim u sopstvenoj drzavi u srcu Evrope.Te koje ste glasali za litar jestivog ulja i jednu crvenu.Bez zelje da vredjam bilo koga.

    Ucite pod hitno najhitnije strane jezike i galopirajucim korakom prvom prilikom tutanj iz tog horor filma od drzave.To vise nije ni drzava gde zivite vec dusevna bolnica kada pogledam nakon 10-11 godina zivota ovde u Svici.Ali vi toga niste svesni jer ste hipnotisani od 101% korumpiranih tv stanica,medija,politicara koji melju jedno te isto 30+ godina.Srbiju ostaviti penzosima a mladi ko se kako snadje u belom svetu.Zivot je jedan a 212 drzava na ovom svetu.
  • @Mile

    30.01.2019 10:03
    Vozovi jesu spori, stanica pokop jeste katastrofa, ali ja već godinama primećujem da kreću u minut i stižu u deset minuta od voznog reda. Je l' ukusan sendvič?
  • x-ray

    30.01.2019 10:01
    zgradi decade
    kad ovi nesto zgradi, trajacu godinama tok nisu napunili cepovi lopovske ministari i ostale iz privatisatja
  • Joka

    30.01.2019 09:57
    Kameno doba za Vojvodinu.
    Ako vam je dobro, onda ništa...
  • Moma

    30.01.2019 09:54
    Oktece se u grobu
    Tito izgradio zemlju sa ovim narodom rucno na kolicima za deset godina. Ovi strucnjaci grade 12km pruge 3 god. sa svom mehanizacijom gps-om i satelitima,most na istoj trasi je gradjen vise od decenije.
  • dax

    30.01.2019 09:48
    @Amon
    Znam da si botina al aj mozda jos neko procita.

    Da su pruge zatvorene 2 godine niko vise ne bi krocio u vozove. Zasto bi? Svi bi se odvikli i pronasli nove nacine za prevoz i onda posle 2 godine da dodje AV i kaze 'eo imamo prugu 200 na sat, vozite se srbija je ispred svih u regionu'.

    Taj posao treba MNOGO krace da traje. Kao i radovi na klisanskom mostu (msm stvarno, 200-300 metara puta u oba smera da radovi traju vise od godinu dana je najveca sramota). NIsam video da su se uopste POMERILI sa mesta u zadnjih nekoliko meseci.
  • sve idi?oti

    30.01.2019 09:43
    ima li pameti
    Najlakse je prekinuti saobracaj na godinu dana. To se resava tako sto voz stane pre dela gde se izvode radovi. Tada se busevima prevoze putnici do druge kompozicije koji stoje na nastavku pruge. I to se radi po segmentima , kako se jedna manja deonica zavrsi krece se na sledecu.
  • rada

    30.01.2019 09:41
    Kina i Japan se uporno izbegavaju.Sta radi Nikolic?Rusi nisu dobar aranzman nikada bili.Zivi bili pa videli.Tesko nama,sve gore od goreg.
  • /

    30.01.2019 09:36
    /
    - sta je bolesni rusofili, za ruske firme nema onoga 'prokleti lopovi uslovljavaju nas da rade njihove firme i uzmu pare nazad'

    - gde ste sada da bolesni narcisi tapsete deonici koja se prelazi za manje od 4 sata
  • Rale

    30.01.2019 09:22
    Boze sacuvaj!
  • Mile

    30.01.2019 09:16
    Banana Republika
    Toliko smo razvijeni da Zeleznicki saobracaj staje sa radom na godinu dana.Kolektivni godisnji odmor.Bar ce ici vozovi na vreme po redu voznje.Jel godinu dana nece ni kretati.A steta nece videti putnici skoro Prokop.Mozda ponovo vrate na Glavnu Zeleznicku da gledamo Beograd na Vodi.
  • Separatista

    30.01.2019 09:06
    Raduje me
    Konačno, otcepljenje!
    Nego, nećemo moći na proteste u Beograd?
  • Seka Persa

    30.01.2019 09:04
    Evo idem da cepam svoju godišnju kartu nakon mnogo godina savršenog servisa...
  • Sunčica

    30.01.2019 09:04
    Gužva
    To znači više kamiona i autobusa.
  • Kolonija

    30.01.2019 08:54
    Da zdravstvuet SSSR!
  • Amon

    30.01.2019 08:53
    Hvala Bogu da su rešili da konačno dignu brzinu na 200km/h. Nek bude zatvoreno i dve godine, samo nek bude urađeno kako treba.
  • x

    30.01.2019 08:52
    y
    nisam stručan, al meni izgleda da se ovi prilično kvalitetno za*ebavaju sa našim parama.

    "Ono što je primetno je i angažovanje ruskih kompanija u sektoru saobraćaja, gde je najznačajniji projekat izgradnje i obnove železničke infrastrukture u Srbiji, koji se finansira ruskim zajmom od 800 miliona dolara državnoj Železnici Srbije."
    izvor: https://www.blic.rs/biznis/privreda-i-finansije/istine-i-zablude-o-ruskim-investicijama-ulaganja-brace-su-mnogo-manja-nego-sto-se/9lc31tl

    a mi pasemo. poneki i blejimo.
  • Zivan

    30.01.2019 08:44
    Zar pruga Pančevo- Titel- Novi Sad nije lane rekonstruisana kako bi tom zaobilaznom trasom išli teretni vozovi...
  • Tyler Durden

    30.01.2019 08:43
    Zeleznico moja...
    Ha-ha-ha-ha.... tuga
  • Joca

    30.01.2019 08:38
    Pesacenje
    Dali ima neko pametan u ovoj zemlji, ko moze da poveze i sinhronizuje infrastrukturne radove? Kako bi gradjani mogli normalno da se krecu ,zive i rade. Jos jednom se dokazalo, da Ministarstvo koje vodi ove poslove nije doraslo visini zadatka. Politickoj opciji na vlasti to ni malo ne smeta, ralog moze biti samo neka korist.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna